Administrativně technický pracovník – správce vozového parku – Brno
Generální ředitel Povodí Moravy, s. p. ve spolupráci s útvarem vzdělávání a péče o zaměstnance vypisuje výběrové řízení na obsazení následující pracovní pozice:
administrativně technický pracovník – správce vozového parku
Místo výkonu funkce: Povodí Moravy, s.p., Brno, Dřevařská 11, útvar servisních činností
Termín nástupu: ihned nebo dohodou
Požadovaný profil:
- Min. SŠ vzdělání s maturitou,
- praxe na obdobné pozici (např. správa vozového parku, dispečink, technické zajištění) výhodou,
- řidičský průkaz skupiny B,
- osvědčení o odborné způsobilosti k provozování silniční nákladní dopravy výhodou,
- velmi dobré uživatelské znalosti PC především MS Office a obsluhy kancelářského vybavení,
- základní technické znalosti automobilů a jejich údržby,
- znalost legislativy v oblasti provozu vozidel (STK, pojištění, pracovní doba řidičů apod.),
- smysl pro přesnost a důslednost,
- aktivní a tvůrčí přístup,
- umění jednat s lidmi,
- ochota a schopnost dalšího odborného vzdělávání.
Hlavní charakteristika pracovní činnosti:
- Provádí dispečerskou činnost a organizuje provoz vozového parku ŘP v souladu s platnou legislativou.
- Provádí úkony administrátora GPS sledování vozidel (Webdispečink) s gescí pro všechny organizační jednotky PM.
- Provádí průběžný dohled nad provozem služebních vozidel, administrativně zpracovává výstupy a statistiky k provozu těchto vozidel, včetně využití nástrojů Webdispečinku.
- Provádí úkony pro řádnou evidenci vozidel vozového parku ŘP a zajišťuje archivaci příslušných dokladů.
- Provádí kontrolu a evidenci faktur, týkajících se autoprovozu.
- Provádí a kontroluje nákup PHM a řádné vyúčtování spotřeby.
- Provádí administraci dokladů autoprovozu (smlouvy, předávací protokoly atd.).
- Organizačně se podílí na péči o řádný stav vozového parku RP` včetně aplikace platných norem a předpisů.
- Podílí se na zajištění oprav a materiálu pro řádný provoz autoparku.
- Podílí se na agendě pojištění autoparku a statistických výkazů.
- Podílí se na evidenci a inventarizaci majetku.
- Plní další úkoly dle pokynů příslušného nadřízeného v rámci činnosti útvaru.
Bližší informace: Ing. Karel Kořínek, vedoucí útvaru servisních činností, tel.: +420 724 050 073
V případě zájmu o tuto pozici zašlete Váš strukturovaný profesní životopis na e-mail magula@pmo.cz do 23. 2. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů včetně zpracování písemného odborného testu. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo vypsané výběrové řízení zrušit kdykoliv v jeho průběhu.
Informace o zpracování osobních údajů:
Poskytnuté osobní údaje bude správce (Povodí Moravy, s.p., IČO: 70890013) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení. Právním základem pro toto zpracování je nezbytnost pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost subjektu údajů. Údaje nebudou poskytnuty třetí osobě a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Subjekt údajů má v čl. 15 – čl. 21 obecného nařízení garantovaná svá práva, která může uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu.